مراسم تقدیر از اساتیدبرگزیده و دانشجویان نمونه دانشکده

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۱ کد : ۲۵۴۲۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۷
مراسم تقدیر از اساتیدبرگزیده و دانشجویان نمونه دانشکده

ریاست دانشکده در ابتدا به مصیبت و جنگ غزه اشاره کرد که وقتی در خبرها تصاویر مربوط به نسل کشی ، کودک کشی و نابودی بیمارستانها و خانه‌ها را در غزه می‌بیند هر انسانی دلش به درد می آید.

ایشان به خیزش دانشجویان در سراسر دنیا اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که این شورش دانشجویان و اعتراض آنان در سراسر دنیا انشاالله پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی اسرائیل و استکبار را به همراه داشته باشد .

پس از آن، ریاست دانشکده به مقام استاد و نقش برجسته آنان در شکل گیری شخصیت علمی و اخلاقی دانشجویان اشاره داشتند و اظهار امیدواری نمودند اساتید بتوانند روح امید و ایمان را در دانشجویان زنده نگه دارند و آن را تقویت نمایند.

پس از آن از مسئولین قبلی دانشکده آقای دکتر نعمت اللهی و آقای دکتر پوطاهری تشکر نمودند و همچنین یادی از مرحوم دکتر میریان و دکتر بادامچی زاده نمودند و از حضار تقاضا نمود صلواتی برای روح آنان قرائت نمایند.

در پایان از اساتید برگزیده آقای دکتر پورطاهری از گروه آموزشی آمار، آقای دکتر نیسی از گروه آموزشی ریاضی و همچنین از آقای دکتر بحرانی از گروه آموزشی رایانه و همچنین از دانشجویان نمونه دانشکده تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :